Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Horizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa
Revija za socijalnu politiku, 28 (2021), 1; 5-22. https://doi.org/10.3935/rsp.v28i1.1726


Citirajte ovaj rad

Puzić, S., Gregurović, M. i Odak, I. (2021). Horizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa. Revija za socijalnu politiku, 28. (1), 5-22. doi: 10.3935/rsp.v28i1.1726

Puzić, Saša, et al. "Horizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa." Revija za socijalnu politiku, vol. 28, br. 1, 2021, str. 5-22. https://doi.org/10.3935/rsp.v28i1.1726

Puzić, Saša, Margareta Gregurović i Iva Odak. "Horizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa." Revija za socijalnu politiku 28, br. 1 (2021): 5-22. https://doi.org/10.3935/rsp.v28i1.1726

Puzić, S., Gregurović, M. i Odak, I. (2021) 'Horizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa', Revija za socijalnu politiku, 28(1), str. 5-22. doi: 10.3935/rsp.v28i1.1726

Puzić S, Gregurović M, Odak I. Horizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa. Revija za socijalnu politiku [Internet]. 2021. [pristupljeno 19.09.2024.];28(1):5-22. doi: 10.3935/rsp.v28i1.1726

S. Puzić, M. Gregurović i I. Odak, "Horizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa", Revija za socijalnu politiku, vol. 28, br. 1, str. 5-22, 2021. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:303:136602. [Citirano: 19.09.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.